КЛОРАН

ЛАБОРАТОРИИТЕ
   История
   Научни изследвания
   Сигурност
   Философия
ФИТОВЕРИГА
   От растенията към красотата
   Фитоверига
ФОНДАЦИЯ КЛОРАН
История
40 години в няколко ключови дати

 

1965 - 1970    1971 - 1980    1981 - 1994     1995 - 2003     2004 - до днешни дни

1966 - 1970

1966 : На площад Жан Жорес в  град Тарн, един млад фармацевт работи зад тезгяха и наблюдава един  кипящ от желания и иновации свят. Увлечен по ботаниката, Господин Пиер Фабр ще създаде Лаборатории Klorane. Първата линия от шампоани е лансирана с новаторска идея за времето си: Шампоани с активни растителни съставки. Прочутият шампоан с лайка е създаден и неговият успех никога няма да спре.

1967 : Лансиране на Klorane бебе, който бързо ще се прочуе из родилните отделения.

1968 : Лансиране на третиращите шампоани и шампоани за отблясъци.

Връщане нагоре

1971 - 1980

1972 : Klorane проявява интерес към чувствителните очи. Така Синята метличина е избрана заради успокояващите си и омекотяващи свойства. Лансиран е първият демакиатор с екстракт от синя метличина.

1972 : Kозметологичната марка Пюто става лидер на фармацевтичния пазар за козметика с 35% от пазара.

1978 : Създаване на  агротехническа услуга (отглеждане на растенията) предшественик на Фитоверигата®.

1980 : Лансиране на шампоана с мляко от овес с нова концепция, тази на „растително мляко”, широко използвана от тогава насам.

Връщане нагоре

1981 - 1994

1988 : Гамите Cible и Dermo-Pain паралелно създадени, се присъединяват към Лаборатории Klorane.

1991 : Слънцето и кожата могат да живеят в разбирателство.Гамата Polysianes с нейните качества произлизащи от полинезийския свят излиза на пазара.

1994 : Това е годината на Фитоверигата®, експертна верига, контролираща всички етапи, от отглеждането на растението до завършения козметичен продукт.

1994 : Klorane винаги обръща голямо внимание на съхранението, предпазването и правилното използване на растителното наследство на планетата, като създава Институтът Klorane.

Връщане нагоре

1995 - 2003

1996 : Лаборатории Klorane продължават с развитието си. Децата се облагодетелстват от това с гамата Petit Junior, игрива и инициативна, за тоалет изпълнен с удоволствие.

1999 : Klorane проявява интерес към деликатната и чувствителна кожа и представя гамата Dermo-Protection, с основна специфична съставка: екстракт от пъпки на топола.

2003 : Гамата със Синя метличина лансира компреси за очи с екстракт от синя метличина.Това също е годината на продуктите против косопад К1-К2 за мъже и К1-К2 за жени.

2003 : Гамата Dermo-Protection прави нововъведение с новото поколение гел-душове с разнообразни цветове и аромати: мекота, добро настроение, отпускане, събуждане, енергия, ледена свежест и дзен съзнание.

Връщане нагоре


2004 до днешни дни

2004 : Лансиране на гамата за коса с масло от Манго, с фин и плодов аромат.

2005 : Klorane за коса пуска на пазара продукта за прием през устата Quinoral.Същата година гамата Polysianes засилват присъствието си с нови продукти с много висок слънцезащитен фактор и грижите за след слънце.

2006 : Гамата Cible има нова визия, модерният човек се грижи за себе си, за да премахне следите на времето.Klorane бебе също е с нова визия.

2008 : Лансиране на гамата за коса с мляко от Папирус,с уникален подход: грижа за изглаждане на косата.

Връщане нагоре

Pierre Fabre Institut KLORANE Коса | Бебе | Кожа | Очи | Клоран | За контакти
Правна информация